dinsdag 24 december 2013

Wat is de beste 'Volle-Kassa-Maker' tip?















Beste marketingactie ooit: 
Ik lees net op Facebook in de groep 'Kapper Netwerk' dat een kapper online afspreken de beste marketingactie ooit vindt. Zelfs 40% van de afspraken wordt online (buiten openingstijden) gemaakt.
Dat betekent: meer klanten > meer omzet!

Wil jij deze omzet ook niet mislopen?

Da Vinci kan jou helpen bij:
  • Online afspraken maken buiten openingstijden
    • Online Afsprakenboek inclusief button 'Afspraak Maken' voor op jouw website!
    • Een eigen APP van jouw salon waarmee jouw klant een afspraak maakt via zijn mobiel of tablet.
  • Geen Lege Stoelen
    • De AfspraakHerinneringSMS verstuurd 1 uur voordat de afspraak gepland staat.
  • Meer Omzet!
    • De BezoekversnellerSMS om de 4, 5, 6, 7 of 8 weken automatisch verstuurd.

Meer bereik bij je consumenten?
  • Plaats de button 'Afspraak Maken' op jouw Facebookpagina.
  • Plaats de APP van jouw Salon ook op jouw Facebookpagina!
Zien hoe dit eruit ziet? Check de film!

Hoe zet ik de button 'Afspraak Maken' of mijn APP op Facebook?
Je doorloopt een stappenplan dat Da Vinci voor je gemaakt heeft.
Klik hier voor het stappenplan, of mail ons dan sturen wij je het stappenplan als bijlage.

Wil jij ook meer beschikbaar zijn voor jouw klanten? Neem dan meteen een eigen APP!
Da Vinci regelt het voor je. Ik wil een APP!

Werk je nog niet met online afspreken? Da Vinci regelt het voor je. Ik wil online afspreken!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten